خانزادی

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نسل جدید ناوشکن‌های ایرانی به زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش مشرق،امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیش خطبه های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: زمانی که به تاریخ نگاه  می کنیم، چهل سال است که در حال پیشرفت هستیم. دهه اول انقلاب با تحریم ها و ترورها آغاز شد و تلاش دشمنان بر این بود که ملت انقلاب را همراهی نکند، اما زمانی که نتوانستند به این هدف خود دست یابند جنگ نیابتی را به ملت ایران تحمیل کردند. این جنگ با کمک ایادی منطقه ای استکبار که امروز گاو شیرده و یا ارباب اره ها نامیده می شوند، انجام شد.

وی اظهار کرد:  جنگ با چراغ سبز و حمایت آمریکا، هم پیمانان اروپایی و حمایت ایادی منطقه ای استکبار در حالی تحمیل شد که هنوز بسیاری از ساختارهای حکومتی شکل نگرفته بود و ساختارهای سیاسی، نظامی و دفاعی انقلاب هنوز به انسجام نرسیده بود و در چنین شرایطی سیلی محکمی به صورت دشمنان زده شد. حماسه ۷ آذر نیروی دریایی برگ زرینی در کارنامه نیروی دریایی است. مقاومت ۳۴ روزه تکاوران نیروی دریایی استراتژی دشمنان برای تسخیر تهران را شکست داد، استراتژی که قرار بود در طول یک هفته تهران را نیز اشغال کند و عراق تا پایان جنگ نتوانست از نیروی دریایی خود استفاده کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: عملیات مروارید سیلی محکمی به رژیم بعث عراق زد و نیروی دریایی آن را از حیز انتفاع انداخت. عملیات اسکورت که توسط نیروی دریایی انجام شد و در این عملیات توانستیم ده هزار کشتی تجاری را به سلامت به مقصد برسانیم.

بیشتر بخوانید:

الحاق ۲ فروند زیر دریایی کلاس غدیر به ناوگان نیروی دریایی ارتش +عکس

دریادار خانزادی: دشمن از ویژگی‌های شناور سهند به هیچ عنوان اطلاع ندارد

ناوشکن «دنا» ۶ ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

خانزادی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: در دهه دوم انقلاب در شرایط تحریم قطعات مورد نیاز خود را ساختیم. فرزندان این مملکت و ظرفیت و توانمندی های آنها را قبول کردیم و نیروی انسانی مان را خودمان تربیت کردیم و به این ترتیب وابستگی به خارج از کشور برای تربیت نیروی انسانی را قطع کردیم. 

وی ادامه داد: در دهه سوم انقلاب خیز بلند نیروی دریایی برای ساخت تجهیزات آغاز شد و هر آنچه برای حضور مقتدرانه در دنیا نیاز داشتیم، ساختیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: کار مبارزه با دزدان دریایی را در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران و در غربت کامل انجام شد و تا امروز ۵۸ ناوگروه به خلیج عدن اعزام شده است که این امر مورد تقدیر سازمان های جهانی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: دهه چهارم انقلاب مملو از اقدامات بدون توقف نیروی دریایی است. نیروی دریایی پرچمدار توسعه سواحل مکران شد که تداوم این توسعه اقتدار جمهوری اسلامی در دریاها را به همراه دارد.

دریادار خانزادی گفت: امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زیر دریایی غدیر ۹۵۵ و نسل جدید زیردریایی های راهبردی کلاس فاتح و ناوشکن تمام ایرانی سهند را به ناوگان جنوب جمهوری اسلامی ایران ملحق می کنیم.

وی تأکید کرد: ان شاءالله فردا شاهد خواهیم بود که نسل جدیدی از ناو شکن های کلاس موج و نسل سوم جماران به نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در جنوب ملحق خواهد شد و در پی آن ناوشکن های دنا و برای بار دیگر ناوشکن جماران را برای چند ماه دیگر احیاء و برای بار دیگر به نیروی دریای ملحق خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: کجایند یاوه گویانی که ببینند زیر بار تحریم های مضحک شان نهال انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است. امروز بی آبرویی و خفت نصیب آمریکایی ها شده که حاصل عظمت، شکوه، افتخار و نتیجه ایستادگی و ایثار و از خود گذشتگی مردم و نیروهای مسلح بوده است. امروز پرچم شکوه انقلاب اسلامی در عرشه ناوشکن های ایرانی به اهتزاز درآمده است و افتخار می کنیم مظهر اقتدار ملت در دریا هستیم.

وی تاکید کرد: امروز از پیروزی انقلاب ۴۰ سال گذشته است و آنهایی که در گهواره بودند امروز در سرپنجه ها هستند و انگشتان شان بر ماشه است. فرزندان جسور ایران اسلامی با اقتدار و سلامت در دریا حضور دارند تا دشمن حتی فکر تجاوز به مرزهای ایران را نکند. ما این شکوه را مدیون انقلاب و ملت بیدار و همیشه در صحنه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    42 13
    کور باد چشم دشمنان داخلی و خارجی نظام!
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    32 15
    بخدا نه موشک نه زیر دریایی و نه هواپیما تعیین کننده نیست. انسجام ملی و خوشنودی ملت و پشتیبانی آنها از نظام تعیین کننده اصلی است. البته وجود این کوشها برای بهبود دفاعی قابل تقدیر است.
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
      64 12
      مردم بی سلاح میشه یمن و فلسطین... قبل قسم از عقلت استفاده کن...
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
      14 9
      اقتصاد ایران با 200 میلیارد دلار پول برجام و تحویل هسته ای به سعودی و اسراییل و امریکا و پشت کردن به خدا و بنده دنیا شدن و کدخدا نامیدن امریکا و اسراییل برای خوشنودی غیر خدا درست نشد بودجه نظامی ایران که کلآ پنج درصد کل بودجه سالانه هست...بگذریم مشکلات ایران تا زمانی که مدیران اون دنبال تضمین فروش نفت برای خام فروشی باشن و تعطیلی پروژه های داخلی برای تحویل بازار ایران به شرکت های خارجی مثل 100 سال گذشته از مشروطه تا الان همین هست ایران مثلا تحریمه اما هر کالای خارجی گیر میاد فقط قیافه مسئولین و مردم عوض میشه...البته یه اتفاق خوب داره می افته و این هست که تا بیست سال دیگه قیمت نفت میشه پنج دلار و اون موقع ملت های مصرف کننده برند طلب رفاه طلب و وارد کننده پشت میز نشین و اونهایی که چون اختراع دوباره چرخ رو بلد نیستن کشور رو کردن بازار مصرف چرخ های خارجی با سالی هفتاد میلیارد دلار پول نفت و گاز به موزه خواهند رفت حتی با کمر به پایین بوسی ارباب غربی!...
    • حجت IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
      12 17
      نگو انسجام و خوشنودی ملت. بگو خوشحالی ترامپ و داعش و استکبار تو و امثال تو نگران مردم نیستی. نگران کدخدایی
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    9 5
    پس کی فاتح و پیکان رو نماییی میشن
  • RO ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    7 6
    آفرین فقط انسجام ملت جواب میده ، چون ما مثلا با مشت گره کرده پیروز شدیم ، چقدر کم عقلند آدم هایی که پیروزی را از سلاح می دانند .نمونه کره شمالی و قزاستان و پاکستان پیشرفته ترین سلاح را دارند ولی عقب مانده ترین ملت ها هستد
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
      2 14
      الدنگ جیره بگیر، بدون سلاح، انسجام به چه دردی میخوره؟
  • علی IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    1 12
    تازمانیکه بجای دوشیدن شیر گاو خشنی چون امریکا که دنیا با او در تعمل است در حال سر شاخ شدن با شاخهای این گاو هستیم معلوم است نمی توانیم پیشرفت کنیم .
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
      10 11
      افغانستان 20 سال پیش تسلیم شد و امریکا اشغالش کرد به کجا رسیده!!!؟ فقط تولید مواد مخدر این کشور 700 درصد شده عملا تبدیل شده به دو کشور دری زبان شمالی و پشتو زبان جنوبی..!! شما سنت قد نمیده اما اصلاح طلبان زمانی که صدام با امریکا برجام بست و تسلیم شد زمانی که لیبی برجام رو قبول کرد زمانی که سوریه برجام شیمیایی رو بست زمانی که سودان تسلیم و تجزیه شد زمانی که اوکراین تسلیم امریکا شد و شد پایگاه امریکا علیه روسیه زمانی که کشورهای اروپای شرقی تسلیم شدن هم همین حرفها رو زدن که این کشورها آلمان و ژاپن میشن اما نشدن چون مشکل رو خیلی سطحی دیدن و مشکل اصلی که فرهنگ خام فروشی فساد و فراری بودن از کار به اسم اختراع چرخ بود رو نخواستن ببینن
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
      7 13
      میشه لطف کنی بگی پس چرا ایران قبل از انقلاب در زمانی که گاو شیر ده بسیار آبداری برای امریکا بود و 95 درصد نفتش با تولید سالی 6 میلیون بشکه رو به امریکا صادر می کرد و 90 درصد سلاح و ..رو از امریکا می خرید به عنوان بزرگترین خریدار سلاح از امریکا کارش به جایی رسید که حتی از یک کشور خودکفا در تولید گندم تبدیل شد به بزرگترین وارد کننده گندم از امریکا با اصلاحات ارزی!؟؟..دقیقا امریکا داشتن ایران رو در یک اشل کوچکتر از عربستان امروز می دوشیدن..شما فقط فرض کن ایران امروز فقط یک دهم الآن عربستان اجازه می داد امریکا اون رو بدوشه! تقریبا باید کل پول نفتش رو می داد به امریکا برای واردات و اشغال بازار خودش بله آن موقع خود امریکا می گفت دوباره دلار رو بکنید 75 ریال تا واردات سود آورتر بشه و صادرات ضرر ده اما وقتی در این سیستم سرطانی نفتت تمام بشه یا به پایان عصر نفت گران برسیم شما به ماقبل عصر شتر رفتی..حالا بگذریم کشورهایی مثل ایران با دها میلیون بیکار و نیاز به شغل ازدواج و جمعیت هشتاد میلیونی نمی تونن سیاست یک کشور عربی حاشیه خلیج با دو میلیون جمعیت و درآمدهای نفتی چند برابر ایران رو تقلید کنن!!..مگر اینکه حاضر بشن به خاطر منافع امریکا مردمشون مثل قبل انقلاب 70 درصد به سی روستا نشین بشن! در حالی که الان 70 درصد شهر نشین هستن و بشه با کمتر از 5 میلیارد دلار اقلیت شهرنشین رو در یک رفاه حداقلی نگه داشت چون الان هزینه های اداره شهرها نسبت به قبل انقلاب حداقل ده برابر شده..
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    3 7
    چشم دنیوی دشمن فقط چیزی جز زور و زبانی جز قدرت را نمی فهمد وارتش اسلام نیاز به تجهیزات نما یان واشکار کردن قدرت که ناشی از تفکرات الهی وتمام قدرت اوست که منشا ایمان و تقوی الهی مردم مسلمان ایران عزیز مان که دشمن از درک معنویات عاجز وناتوان می باشد وما همان توکل بخدا برایمان بس است وهیچ ترسی از دشمنان خارجی نداریم ومنافقین هم گذشت روزگار خدا مثل زلزله زیر و زبر شان می کند . وخوب وبد از هم جدا می کند و ایران زمین از نسل ارش همواره مدافع حریم وطن و ولایت مداری و دین مداری که حول ولایت فقیه همه منسجم وبا اتحاد و تحمل سختی های این محاصره 40 ساله ظالمانه را با تمام وجود تحمل ومقاومت تا پیروزی نهایی بر امریکای مستکبر واستعمارگر با جان ودل پای دین و وطن ایستاده اند .......
  • محمد IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    2 5
    ما که گفتیم: چهل سال است که (با مدیریت صحیح وعالمانه اصلاح طلبان )درحال پیشرفت هستیم.
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    2 6
    کسایی که صحبت می کنند و می گویند سلاح الکی و به درد نخور است و فقط انسجام کافی است پاسخ بدهند که چرا قرآن گفته از سلاح هر چه در توان دارید جمع آوری و ذخیره کنید؟؟؟ میشه بگید آیات ۲۴۶ بقره ؛ ۱۲۱، ۱۷۲ و ۲۰۰ آل‌عمران ؛ ۷۱، ۹۴، ۱۰۲ و ۱۰۴ نساء؛ ۱۵، ۱۶ و ۶۰ انفال؛ ۴۱، ۴۶، ۴۷ و ۱۲۳ توبه ؛ ۸۰ انبیاءو ۱۰ سبأ برای چی نازل شدند؟ سلاح شامل بمب اتم و شیمیایی هم می شود و در هیچ جای فقه هیچ تخصیص بر نوع سلاح نداریم به ویژه زمانی که دشمن ما از آن نوع سلاح دارد و تازه تهدید و استفاده هم کرده و می کند! در آیه ی: وَ‌أعِدُّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة ، عبارت مَا استَطَعتُم یعنی «هر آنچه در توان دارید» به نظر شما این معنی شمول ندارد؟ به نظر شما آیا شامل بمب هسته ای و شیمیایی نمی شود؟؟ حالا بریم سراغ ایات دیگر! سوره توبه آیه ی 46 : وَلَوْ أَرَادُواْ الْخُرُوجَ لأَعَدُّواْ لَهُ عُدَّةً وَلَكِن كَرِهَ اللّهُ انبِعَاثَهُمْ فَثَبَّطَهُمْ وَقِيلَ اقْعُدُواْ مَعَ الْقَاعِدِينَ ﴿46﴾ (منافقان) اگر تصمیم جدّى بر رفتن به جبهه داشتند، ساز و برگ جهاد آماده مى‏کردند. ولى خداوند، انگیزه و بسیج آنان را (به خاطر کوردلى و نالایقى،) خوش نداشت و آنان را (از رفتن به جبهه) بازداشت و به آنان گفته شد: همنشین خانه ‏نشینان (کودکان وسالمندان و بیماران) باشید. پس اگر کسی می گوید من می خواهم با آمریکا و اسرائیل نبر کنم اما می گوید برد موشک های ما کافی است!(در حالی که به 1/4 مسیر آمریکا هم نمی رسد) و بمب اتم هم لازم نداریم (در حالی که آمریکا هر سال انها را توسعه می دهد)!!! پس ببینید نفاق و ادعای پوچ مبارزه را خدا می فهمد و همین موجب سلب توفیق می شود. این ها کلام قرآن است جواب این را چه می دهید؟
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    14 7
    قایق میسازیم میگیم ناوشکن ساختیم زیبا نیست
    • سعید ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
      1 2
      خطاب به 00:20، خدا شفات بده، فرق قایق و ناوشکن را نمی فهمی، هر چند که امثال شما عرضه ساخت همون قایق را هم ندارید.هر بچه ای هم می فهمه که ناوشکن ها در تناژهای مختلفی ساخته می شوند و ناوشکن ها اندازه ثابتی ندارند.
    • رامین ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
      1 4
      خطاب ه 00:20، ببند اون دهن کثیفت را ، خودباختگی و بلاهت امثال شما واقعاً مشمئزکننده است. آخه ابله، روی کدام قایقی هلیکوپتر سنگین نشست و برخاست می کنه؟!!!!!!
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    1 6
    از تمام امیران سرافراز ارتش و سرداران سر بلند سپاه تقاضا میشود که ازهر بیست الی چهل دستاورد نظامی امنیتی تکنولوژی که با تلاش شبانه روزی متخصصان دلاور ایرانی وبصورت کاملا بومی بدست می اورند در ملا عام وجلو دوربین رونمایی ننمایند چنانچه قرار است رونمایی شود یک الی دو نمونه انهم بی ارزش ترین انها رونمایی شود بعلت اینکه متاسفانه با رویکرد منفی و ، واداده گی مردان سیاسی لیبرال اصلاح طلبان و لیبرال اصول گرا یله شده به طرف اصلاحات، در عرصه بین الملل هرجا که توانایی مدیریت و دفاع همه جانبه از دستاوردهای تکنولوژی بومی جوانان ایرانی را ندارد با شعارهای تعامل ، گفتگو ی تمدن ها باشعار دروغین برد برد اشتی با دنیا و باشعار دروغین امنیت منطقه ای ،ورود به جامعه جهانی و از این قبیل بی تدبیرهای خود، روی از بین بردن دستاوردهای بومی که جزء افتخارات ملی ایرانیان میباشد با طرف دشمن خارجی به مذاکره می نشینند مدل برجام که تا ابد ایرانیان را در باتلاق برجام های پی در پی گیر خواهد انداخت بدین صورت که همانطور که شاهد میباشیم ننگین ترین سند بعد از ترکمانچای یعنی برجام راه نفوذ تا ابد برای دشمنان باز خواهد گذاشت و ازبین بردن دستاوردهای علمی بومی ایرانیان را رقم خواهد زد،متاشفانه با فشار همه جانبه خارجی و توطعه ی داخلی برجام انجام گرفت طرف ایرانی صدرصد به تعهدات خود عمل کرد و دستاوردهای چند ده ساله صلح امیز هسته ای را بخاطر خاطر جمعی طرف غربی اروپایی از بین برد اما اصلی ترین قلدر ترین زورگو ترین متعهد برجام بدون هیچ هزینه ای از ان خارج گردید طرف اروپایی دبه کرد حالا برای حفظ برجام باز بدون هیچ هزینه ای از طرف غربی اروپایی تقاضای برجام نظامی که اولین ان صنعت بومی موشکی را هدف گرفته میباشد بعد موافقتنامه پالرمو بعد اف ای تی اف بعد سی اف تی و بهمین ترتیب برجام منطقه ای و صنعت دریایی صنعت هوایی و دیگر صنعت ها تا الی بی نهایت علی برکت ا... و تجزبه ایران و نبود کشوری بنام ایران رقم بخورد همانطور که سر فلسطین اوردند و جدیداً معامله قرن را بوجود اوردند که حتی در سیصد و شصت کیلومتر مربعی غزه را هم پذیرا نیستند یعنی دیگر فلسطین وجود خارجی روی نقشه های جهانی نداشته باشد این رویکرد را برای ایران بوسیله حضرات واداده لیبرال اصلاحات رقم زده و دنبال می کنند
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    5 17
    حوصله ندارم جواب ابلهان گشنه نخورده که دم از انسجام بدون سلاح میزنن و بدم وگرنه خوب قهوه ایشون میکردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس